fredag 20 april 2012

Inlagd på Akis

I onsdagsmorse tog jag mig inte ur sängen ringde Stefan o ambulans det blev akuten i 8 timmar högt BT o kräktes vid rörelse fick göra hjärnrtg det va bra blev inlagd på en OBSavd togs massor med blovprov neurologen blev inkopplad, 93-97 va jag patient på neurologen får migränutredning, o läkarna kom fram till att de va ett kraftigt migränanfall, fick gå hem torsdag med medecin o order om att dra ner på tempot  sluta stressa jag har ju spänningshuvudvärk ibland o tinutis som vid stress ger yrsel så skärpning nu!! Har tid till sjukgymnast o husläkaren snart Vill ju leva o må bra i 15år till. Det blev ingen teater o jag tänker vänta ett par veckor med dansen, ska lägga upp en plan hur jag ska leva i fortsättningen nu kan det dröja innan jag bloggar igen

2 kommentarer:

  1. Ta vara på dig och krya på dig.
    Odd o Väs

    SvaraRadera
  2. krya på dig hälsar stig o ann-christine

    SvaraRadera